VICTORINOX LANCEERT HOOGWAARDIGE LEXICON-BAGAGECOLLECTIE: MEER VOLUME VOOR DE ZAKELIJKE REIZIGER

261435 victorinox%20lexicon%20serie e2420b original 1507801298

Amsterdam, 12 oktober 2017 Victorinox Travel Gear introduceert de Lexicon-collectie, de meest geavanceerde hardschalige bagagecollectie tot nu toe. Deze kofferserie zet een nieuwe standaard op het gebied van productietechnologie en functionaliteit. Zo heeft de Lexicon Global Carry-On een volume van 34 liter, wat royaler is dan concurrerende handbagagekoffers. En om de moderne zakelijke reiziger verder op weg te helpen, is de koffer daarnaast uitgerust met een geïntegreerde multitool met USB-poort.

Het grotere volume werd bereikt door middel van een nieuwe, gepatenteerde productietechnologie die verzonken wielen en handvatten mogelijk maakt. Het ontwerp van de multitool is gebaseerd op het Zwitserse zakmes van het merk. De tool is slim verborgen onder een verschuifbare ID-tag en is uitgerust met zowel een USB-poort als een pen, en een tool voor het vervangen van je simkaart. De multitool werkt op basis van een accu – die apart verkrijgbaar is –, waardoor je onderweg je telefoon kunt opladen.

De volledige collectie bestaat uit twee handbagagekoffers en drie ruimbagagekoffers. De koffers zijn een lust voor het oog én functioneel in gebruik. De collectie is verkrijgbaar in de kleuren zwart en titaniumgrijs. Dankzij het duurzame, hoogwaardige materiaal, de dubbele antidiefstalritsen en het geïntegreerde Travel Sentry® Approved-combinatieslot bieden de koffers de bescherming en veiligheid die je van Victorinox verwacht.

Hqdefault

Inpakken is makkelijker dan ooit dankzij het tussenschot met ritssluiting en groot opbergvak, en de eenvoudig te reinigen voering. Daarnaast zijn alle handbagagemodellen voorzien van een verwijderbare kledinghoes die op te bergen is in het tussenschot. De gekruiste inpakriemen houden je opgevouwen items op hun plek en dankzij de twee mesh insteekvakken met ritssluiting heb je voldoende ruimte voor het opbergen van losse accessoires. Tot slot rolt de koffer dankzij de 60 millimeter Dual Caster-wielen soepel, stabiel en geruisloos met je mee.

“De Lexicon Collection tilt travel gear naar een hoger niveau en biedt premium zakelijke bagage die aan specifieke gebruikersbehoeften voldoet”, zegt Carsten Kulcke, CEO van Victorinox Travel Gear. “De Lexicon Global Carry-On is meer dan een standaardhandbagagekoffer. Naast het grotere volume zorgt de koffer er ook voor dat zakelijke reizigers zelfs tijdens hun reis verbonden blijven, waardoor werken onderweg veel eenvoudiger wordt.”

De Lexicon-collectie wordt geleverd met de Victorinox Travel Gear-garantie van tien jaar, die je uitgebreide ondersteuning en bescherming biedt.