SPECTRA 2.0 MET UITBREIDING: MEERDERE KOFFERS MET ÉÉN SPECTRA

MAAK KENNIS MET DE VICTORINOX SPECTRA 2.0-KOFFERS

271100 spectra%202.0%20expandable%20(21) 4eba83 large 1517392187

Amsterdam, 31 januari 2018 De befaamde Spectra 2.0-collectie wordt vergroot met nieuwe, uitbreidbare koffers waarvan de grootte kan worden aangepast. De ruimbagagekoffers hebben maar liefst 47 procent meer inpakruimte en bij de handbagage kunnen reizigers de diepte van de koffer zelf aanpassen naargelang de vereisten van de luchtvaartmaatschappij.

De nieuwe koffers zijn uitgerust met een geïntegreerd uitbreidingssysteem en tillen stevige bagagekoffers naar een nieuw niveau. De collectie geeft reizigers het gemak van meerdere koffers in één en zorgt ervoor dat ze de koffers kunnen aanpassen naar het gewenste formaat. Met een uitbreiding van drie centimeter is de handbagagekoffer perfect om te voldoen aan de vereisten van de meeste luchtvaartmaatschappijen. De ruimbagagekoffer heeft een uitbreiding van elf centimeter met externe compressieriemen. Zo passen reizigers de grootte van de koffer naar wens aan. De nieuwe koffers bieden het beste op het vlak van reismogelijkheden en design, wat de Red Dot Design Award voor innovatie opleverde.

“De Spectra Medium Expandable zorgt voor 47 procent extra inpakruimte”, zegt Carsten Kulcke, CEO van Victorinox Travel Gear. “De collectie is geschikt voor alle reizigers, of ze nu een koffer nodig hebben die ze willen aanpassen aan de eisen van de meeste luchtvaartmaatschappijen of gewoon uitgebreid willen shoppen.”

De Spectra 2.0-collectie combineert functionaliteit met een stijlvol design dat verwacht mag worden van de makers van het originele Zwitserse zakmes. De collectie is gemaakt om reizen met een stevige koffer te vergemakkelijken. Kulcke: “Deze koffers van honderd procent virgin polycarbonaat zijn speciaal ontwikkeld om licht te zijn zonder in te boeten op het vlak van duurzaamheid. Met een matte afwerking en beschermende hoeken zijn ze stijlvol en krasbestendig.”

271113 spectra%202.0%20campaign 0a6fb3 original 1517394322

Met soepel rollende, dubbele zwenkwielen en een dubbel trolley-handgreepsysteem, zijn de Spectra 2.0-koffers het voorbeeld van design op maat van de reiziger. In het overzichtelijke inzetstuk van de koffer bergen reizigers onmisbare reisaccessoires op. Dit is vooral handig als reizigers maar één handbagagestuk mogen meenemen. De spullen die gewoonlijk  in de handtas gaan, zijn op deze manier toch nog altijd binnen handbereik. En dankzij de toevoeging van het specifieke opbergvak voor de bijbehorende Lifestyle Accessories 4.0 CheckSmart Luggage Tracker, tracken reizigers hun bagage met hun smartphone. De rubberen bumpers en de elastische rits zorgen voor extra flexibiliteit en duurzaamheid.

De Spectra 2.0-collectie is te verkrijgen vanaf 330 euro en beschikbaar in zwart, rood en marineblauw.