VICTORINOX TRAVEL GEAR PRESENTEERT: EEN WERELD VOL KLEUR

Nieuwe kleurrijke collectie travel gear geïnspireerd op oriëntaalse specerijenmarkten

274782 spectra%202.0%20 %20lifestyle 4a43c9 large 1520957576

Victorinox Travel Gear brengt leven in de brouwerij met nieuwe kleuren voor zijn bestselling collecties, geïnspireerd op de kleuren van oriëntaalse specerijenmarkten. De limited editions van de Spectra 2.0, Etherius, Vx Touring, Victoria en Lifestyle Accessoires zijn verkrijgbaar in een nieuw kleurenpalet variërend van helderoranje tot en met aardetinten en donkergrijs. Zowel actieve als modebewuste reizigers genieten daardoor tijdens elke trip niet alleen van de functionaliteit en kwaliteit van hun koffer of tas, maar ook van de bijzondere kleur.

De Vx Touring- en Spectra 2.0-collecties zijn verkrijgbaar in feloranje en donkergrijs, refererend aan de kruidigere specerijen uit het Midden-Oosten. De subtielere specerijen zijn terug te vinden in de zachte kleuren van de Etherius-, Victoria- en Lifestyle Accessoires-collecties, verkrijgbaar in unieke aardetinten.

Als je het liefst met hardschalige koffers reist, zijn de Spectra 2.0- en Etherius-collectie een fijne keuze. Zo zijn zowel zakenreizen als vakanties voor de Spectra 2.0-koffers geen enkel probleem dankzij onder meer de soepel rollende, versterkte dual-caster-wielen en overzichtelijke inpakpanelen en -compartimenten. Daarnaast is de Etherius-collectie ultralicht, zodat je bijvoorbeeld nog meer onmisbare spullen mee kunt nemen op reis. Beide collecties zijn gemaakt van 100 procent virgin polycarbonaat, wat zorgt voor een stijlvolle en zeer duurzame afwerking.

De Vx Touring-collectie, gemaakt van slijtvaste stoffen, is speciaal ontworpen voor actieve reizigers. Dankzij het ruime aanbod aan handbagage- en ruimbagagekoffers, duffels en backpacks kan elke reiziger zo slim en licht mogelijk pakken. De Wheeled Global Carry-On is de lichtste handbagagetas uit de Victorinox Travel Gear-collectie. En de Vx Touring Wheeled 2-in-1 Carry-On is eenvoudig om te toveren van backpack tot duffel op wieltjes.

De Victoria-collectie voor vrouwen biedt passende tassen voor iedere gelegenheid. Veelzijdig als ze zijn, beschikken ze onder meer over verwijderbare sleutelcompartimenten, elastische ritsen en verstelbare schouderbanden.

Zelfs zonder in het vliegtuig te stappen, waan je je met deze bijzonder gekleurde limited edition-collecties van Victorinox Travel Gear op een geurige, oriëntaalse specerijenmarkt.

De limited edition-collecties liggen vanaf april in de winkels.

274786 victoria%20collectie%20 %20lifestyle d8fb77 large 1520957582

Specificaties van de verschillende collecties zijn via onderstaande links te vinden:

o   Spectra 2.0. Nieuwe kleuren: Gold Flame en Rabbit

o   Etherius. Nieuwe kleuren: Dark Earth Nomad en Incense