AVONTURIERS REIZEN MET VICTORINOX TRAVEL GEAR

Avontuurlijke reizen zijn niet meer weg te denken uit een moderne levensstijl. Vooral veel jongvolwassenen besteden hun vrije tijd met verkennen en ontdekken. Ze gaan op actieve vakanties en vullen hun weekenden vaak met hun favoriete sport buiten de deur. Om hun persoonlijke spullen mee te nemen, hebben ze tassen nodig die licht van gewicht zijn, sterk, functioneel, maar ook stijlvol. De Vx Touring-collectie en de Altmont Active-backpacks zijn het voor hen helemaal.

Deze collecties ontwierp Victorinox Travel Gear speciaal voor deze actieve reizigers. Als uitgangspunt moesten de materialen niet alleen licht van gewicht zijn, maar ook sterk en zeer duurzaam. Voor de Altmont-backpacks werd daarom gekozen voor een ballistisch-geweven polyester-stof en voor de Vx Touring-collectie slijtvaste VX4- en VXTek-stoffen.

Daarnaast moesten de tassen ook functioneel zijn. Voor de collecties werd daarom het iconische Zwitserse zakmes ter inspiratie gebruikt: de inhoud van de tassen is eenvoudig te bereiken via verschillende toegangspunten en de zakken zijn goed gevoerd – voor de veiligheid. Daarom kan een Victorinox Travel Gear-tas voor elk avontuurlijk reisscenario worden gebruikt.

De stadsmensavontuurlijke weekendjes weg

Wie na het werk op vrijdag meteen door wil voor een weekendje weg, zal het herkennen: je moet twee tassen meesjouwen. Maar dat hoeft niet met Vx Touring-backpacks. In deze tassen is voldoende ruimte voor zowel hun zakelijke items als de benodigdheden voor het weekend. Dat maakt de overgang van een dagje op kantoor naar het ontdekken van nieuwe steden, wandelpaden of berghellingen een stuk makkelijker. De tassen zijn verkrijgbaar in antraciet en donkerturquoise en passen dankzij hun elegante uiterlijk perfect bij hun leefstijl.

De marathonloper – op weg naar het evenement

Hardlopers reizen vaak met de trein, auto of zelfs per vliegtuig af naar sportevenementen. Dat betekent dat zij ook hun hardloopspullen – verschillende kledingstukken én schoenen – mee moeten nemen. Je herkent ze dan ook vaak aan hun zware sporttas in de hand. Hét perfecte alternatief: de VX Touring Wheeled-duffel. Deze breid je eenvoudig uit om alles mee te kunnen nemen en ze hebben handige vakken waar je makkelijk bij kunt om snel iets uit je tas te kunnen halen. De twee grote vakken zijn handig om schoenen of natte items in te vervoeren. De ultralichte Vx Touring 2-in-1 Carry-On kan als backpack én duffel met wieltjes worden gebruikt. Ideaal als je net een marathon hebt gerend en onderweg bent naar huis.

De verkenner – op ontdekkingstocht

Voor dé echte ontdekkingsreizigers is het leven een doorlopend avontuur. Hun favoriete vakantie bestaat uit wandelingen door bossen, trektochten over heuvels en het beklimmen van bergen. De Altmont Active-backpacks zijn gemaakt voor deze avonturen. Reizigers pakken hun spullen eenvoudig in en vinden ze ook gemakkelijk terug. Speciale spullen zoals schoenen en helmen kunnen aan de buitenkant worden bevestigd, met behulp van de lussen, kettingen en koorden waarmee de tas is uitgerust. De gevoerde rugpanelen en schouderbanden in combinatie met de aantrek- en borstriemen bieden extra comfort. En wanneer reizigers even pauze nemen, kunnen zij het metalen schuifje gebruiken als flessenopener.

Omdat de Victorinox Travel Gear-items het inpakken en dragen van hun bagage zo makkelijk maken, kunnen reizigers zich concentreren en verheugen op hun avonturen. Wel zo fijn, natuurlijk!