Zakenreis met een gouden randje: Victorinox Lexicon-collectie nu verkrijgbaar in champagnegoud

Amsterdam, xx maart 2019 – Victorinox Travel Gear breidt zijn Lexicon-collectie van hardschalige koffers uit met een nieuwe kleur: champagnegoud. Ideaal voor de zakenreiziger die niet alleen behoefte heeft aan veel opbergruimte en mobiliteit, maar ook graag stijlvol op businesstrip gaat.

De smaakvolle én functionele collectie bestaat uit twee handbagagekoffers en drie ruimbagagekoffers. Alle modellen zijn verkrijgbaar in zwart, titaniumgrijs en vanaf nu ook in champagnegoud. Wie zijn zakenreis graag geheel in stijl maakt, kan zijn bagage bovendien afstemmen op de Alox Swiss Army Knife Limited Collection 2019 – het Zwitserse zakmes van het merk dat ook verkrijgbaar is in de nieuwe kleur.

Dankzij de nieuwe, gepatenteerde producttechnologie die verzonken wielen en handvatten mogelijk maakt, profiteren gebruikers van meer opbergruimte. Daarnaast beschikken de modellen over een multi-tool, gebaseerd op het ontwerp van het Zwitserse zakmes van het merk. De tool is slim verborgen onder een verschuifbare ID-tag en uitgerust met een USB-poort, een pen en een tool voor het vervangen van je simkaart. De tool werkt op basis van een accu – die apart verkrijgbaar is – waardoor gebruikers onderweg hun telefoon opladen. Ook over de bescherming en veiligheid is nagedacht: de collectie is gemaakt van duurzaam, hoogwaardige materiaal, en beschikt over dubbele antidiefstalritsen en een geïntegreerd Travel Sentry® Approved-combinatieslot.

Broeken, overhemden of een maatpak: inpakken doe je in een handomdraai, dankzij het tussenschot met ritssluiting en een groot opbergvak. De collectie heeft tevens een eenvoudig te reinigen voering. De handbagagemodellen bieden bovendien een losse kledinghoes die op te bergen is in het tussenschot. De gekruiste inpakriemen houden alle bagage op zijn plek, en de twee insteekvakken met ritssluiting bieden genoeg ruimte voor het opbergen van je telefoonoplader, brillenhoes, riem of andere accessoires. Tot slot rolt de koffer dankzij de 60 millimeter Dual Caster-wielen soepel, stabiel en geruisloos met je mee.

De Lexicon-collectie wordt geleverd met de Victorinox Travel Gear-garantie van tien jaar, die je uitgebreide ondersteuning en bescherming biedt.

Beeldmateriaal is te vinden in de newsroom. Voor vragen kan contact worden opgenomen met:

LVTPR

Karin Jurgens/Dian Koot

victorinox@lvtpr.com

Over Victorinox Victorinox is de wereldwijde leverancier van unieke producten van hoge kwaliteit die van pas komen in verschillende dagelijkse situaties: Zwitserse zakmessen, bestek, horloges, kleding en geuren. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Ibach, Schwyz, midden in Zwitserland. Hier startte de oprichter van het bedrijf, Karl Elsener, in 1884 met het maken van bestek. Een aantal jaar later ontwierp hij het eerste legendarische Zwitserse zakmes.  In 1999 betrad Victorinox de internationale travel gear-markt. De collectie bestaat uit onder meer een groot assortiment aan zakelijke koffers, lifestyletassen, reisaccessoires en klein lederwaren. Elk product is ontworpen om veeleisende reisomstandigheden te doorstaan en blinkt uit op het gebied van geavanceerde technologie, functionaliteit en duurzaamheid.