Slim, sterk, opvallend, vrouwelijk: Victorinox ontwikkelt dé perfecte koffer

Amsterdam, 25 maart 2019 - De Connex-collectie van state-of-the-art koffers is nu uitgebreid met de vrouwelijke kleuren roségoud en lila, en een Spring Spirit-patroon. Stijlvolle vrouwen voelen zich helemaal thuis in de wereld van Victorinox, waar hoge kwaliteit en functionaliteit prioriteit hebben. Dit komt sterk naar voren in de slimme combinatie van sterke materialen en maximale inhoud. Daarnaast bevatten de koffers een geïntegreerde multitool – compleet met USB-poort in de reisformaten – om elektronische apparaten op te laden.

307465 connex f41e7a original 1553503914

“De lancering van de Connex-collectie in het najaar van 2018 betekende een nieuw kwaliteitsniveau binnen deze klasse”, zegt Carsten Kulcke, Chief Product Officer voor Travel Gear. “Met deze aantrekkelijke nieuwe kleuren willen we de vrouwelijke klant met oog voor detail aanspreken. Zij is zowel modebewust als gericht op hoge kwaliteit. De nieuwe collectie is ontworpen om haar te laten genieten van haar reizen op een stijlvolle en toch praktische manier.”

De modellen met harde buitenkant zijn ideaal als verjaardags- of moederdagcadeau, en zijn verkrijgbaar in drie nieuwe kleuren. Roségoud is perfect voor de romantische vrouw die haar charmes weet te gebruiken. De dame die graag haar zelfvertrouwen toont, kiest voor lila. Voor de vrouw die een zwak heeft voor patronen, is er Spring Spirit. De koffers zijn perfect te combineren met andere items uit de collectie – zoals Zwitserse zakmessen en horloges – die nu ook in dezelfde kleuren verkrijgbaar zijn.

307373 tge 606785 s po2 5d74ff large 1553260577

De Connex-koffers – gemaakt van honderd procent zuiver polycarbonaat – zijn ontworpen voor vrouwen die houden van reizen. Ze zijn dan ook licht in gewicht, maar tegelijk ook sterk en beschermend. Het pakvolume is geschikt voor vrouwen die graag goed voorbereid op reis gaan. Natuurlijk moeten de door de luchtvaartmaatschappijen opgelegde afmetingen wel in gedachten worden gehouden. Dankzij de verzonken handvatten, ritsen en wielen wordt de pakruimte gemaximaliseerd. Het hoofdvak is bovendien nog vier centimeter te vergroten. Handig wanneer je toch te veel souvenirs koopt!

De koffer beschikt over moderne Hinomoto-wielen en Lisof-banden, waardoor hij makkelijk en stil achter je aan rolt. De duurzame YKK-ritsen maken het openen en sluiten van de koffer gemakkelijk.

Het volledige assortiment bestaat uit een Global Carry-On, een Frequent Flyer Carry-On en (middel)grote koffers met harde buitenkant.De Connex-collectie is de favoriete bagage van modebewuste vrouwen wereldwijd voor wie kwaliteit en functionaliteit prioriteit hebben.

Beeldmateriaal is te vinden in de newsroom. Voor vragen kan contact worden opgenomen met:LVTPR Karin Jurgens/Dian Koot 030 6565 070 victorinox@lvtpr.com

Victorinox is de wereldwijde leverancier van unieke producten van hoge kwaliteit die van pas komen in verschillende dagelijkse situaties: Zwitserse zakmessen, bestek, horloges, kleding en geuren. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Ibach, Schwyz, midden in Zwitserland. Hier startte de oprichter van het bedrijf, Karl Elsener, in 1884 met het maken van bestek. Een aantal jaar later ontwierp hij het eerste legendarische Zwitserse zakmes.In 1999 betrad Victorinox de internationale travel gear-markt. De collectie bestaat uit onder meer een groot assortiment aan zakelijke koffers, lifestyletassen, reisaccessoires en klein lederwaren. Elk product is ontworpen om veeleisende reisomstandigheden te doorstaan en blinkt uit op het gebied van geavanceerde technologie, functionaliteit en duurzaamheid.