Stijlvol én comfortabel; perfect voor de drukbezette zakenvrouwVictoria 2.0-collectie

Nieuwe tassen en accessoires, speciaal voor jou ontworpen

309336 tge 606833 s fr 97d1e7 large 1555324805

De Victoria 2.0-collectie van Victorinoxis ontworpen voor de moderne zakenvrouw. De lijn omvat trendy rugzakken, gemaakt van een slijtvaste en waterafstotende stof en een zachte jersey-rug. De tassen zijn uitgerust met prachtige details, zoals lederen V-trims en sterke zilveren of gouden ritsen. Stijl gecombineerd met ruimte én bijpassende accessoires – zoals portefeuilles en clutches – maken deze veelzijdige collectie compleet.“Drukbezette zakenvrouwen willen tassen die er goed uitzien én goed aanvoelen, die praktisch zijn in gebruik en comfortabel om te dragen”, zegt Carsten Kulcke, Chief Product Officer voor Travel Gear. “De Victoria-collectie is ontworpen met deze doelgroep in gedachten. De groeiende populariteit heeft ons geïnspireerd om de collectie qua innovatie naar het volgende niveau te brengen met nieuwe materialen en functies, opvallende ontwerpen en merkeigen details.”

Elegantie en ruimte op een drukke dagDe stijlvolle details van de collectie vallen direct op. De elegante V-trims en de prachtige rode voering aan de binnenkant – die doet denken aan het legendarische Zwitserse zakmes van Victorinox– zorgen voor liefde op het eerste gezicht.Hoe druk haar dag ook is, de moderne zakenvrouw kan altijd terugvallen op haar tas. Gevoerde vakken zorgen voor veilige opslag van laptop of tablet, de smartphone past precies in het vak daarnaast. Ook beschikt de tas over handige vakken voor het opbergen van pennen, lipgloss, sieraden of een zonnebril.De deluxe zakelijke rugzak beschikt over een tweede hoofdvak, waar je met gemak een tweede set kleding of een toilettas in kwijt kunt. Voor langere reizen met meer bagage, schuif je simpelweg de hoes van de tas over het hendelsysteem van je rolkoffer. De metalen pootjes beschermen de tas wanneer je hem neerzet.De collectie bestaat uit stukken voor iedere gelegenheid: de klassieke zakelijke rugzak, een compacte zakelijke rugzak, een luxe zakelijke rugzak, een draagtas, de luxe zakelijke draagtas en een slanke schoudertas. De items zijn verkrijgbaar in de kleuren Black, Deep Lake Blue en Rose Gold. Het frisse ontwerp past perfect bij de nieuwe Connex-collectie van harde en zachte buitenkant.

309326 tge 606840 s fr a058fb large 1555322184

Bijpassende accessoires voor slimme beschermingDe nieuwe accessoires – waaronder portefeuilles en clutches – zijn perfect afgestemd op de tassen.Het geheim van de bruikbaarheid? Specifieke ruimte, net als bij de tassen. Kleine spullen, zoals een paspoort, creditcards en munt- en briefgeld, bewaar je veilig in de verschillende vakken van de portefeuille. De Continental Wallet biedt maar liefst twaalf kaartslots, vier vakken voor bankbiljetten en twee hoofdvakken. Met de Clutch Wallet draag je je portefeuille veilig om je pols.Met de Smartphone Wristlet bescherm je je smartphone in stijl; je telefoon past perfect in het lederen etui en je kunt kleine accessoires opbergen in de andere vakken. De accessoires hebben een nappalederen bekleding en beschikken over een prachtige rode voering, die perfect bij het merk past.Victoria 2.0 is de nieuwe beste vriend van de moderne zakenvrouw die gaat voor slimme organisatie, geavanceerde bescherming en stijlvolle elegantie.

Beeldmateriaal is te vinden in de newsroom. Voor vragen kan contact worden opgenomen met:LVTPR Karin Jurgens/Dian Koot 030 6565 070 victorinox@lvtpr.com

Victorinox is de wereldwijde leverancier van unieke producten van hoge kwaliteit die van pas komen in verschillende dagelijkse situaties: Zwitserse zakmessen, bestek, horloges, kleding en geuren. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Ibach, Schwyz, midden in Zwitserland. Hier startte de oprichter van het bedrijf, Karl Elsener, in 1884 met het maken van bestek. Een aantal jaar later ontwierp hij het eerste legendarische Zwitserse zakmes.In 1999 betrad Victorinox de internationale travel gear-markt. De collectie bestaat uit onder meer een groot assortiment aan zakelijke koffers, lifestyletassen, reisaccessoires en klein lederwaren. Elk product is ontworpen om veeleisende reisomstandigheden te doorstaan en blinkt uit op het gebied van geavanceerde technologie, functionaliteit en duurzaamheid.